پخش عمده قالب فلزی بتن

قالب‌های فلزی به عنوان پرمصرف‌ترین نوع قالب بتن ریزی شناخته می‌شوند و پیمانکاران و مصرف‌کنندگان معمولی سعی می‌کند که به شکل‌های مختلف از آنها استفاده کنند. اگرچه سازندگان شخصی معمولاً گزینه‌هایی مانند اجاره قالب فلزی را ترجیح می‌دهند، برای پیمانکاران پخش عمده قالب فلزی بتن در اولویت است که با مزایای متعددی همراه است. پخش عمده در وهله اول باعث کاهش هزینه‌های ساخت و ساز شده و در ثانی دسترسی به قسمت‌ها و متعلقات قالب‌های فلزی را آسان‌تر می‌کند.

پخش عمده قالبهای سفارشی

قالب‌های فلزی صرفاً یک دسته ساده نیستند و مشتری با توجه به نیاز خود می‌تواند سفارش‌های متفاوتی نسبت به شرکت‌ها داشته باشد. قالب‌های فلزی سفارشی یا قالب‌های فلزی خاص به قالب‌های گفته می‌شود که کاملاً مطابق با سفارش مشتری و برای برخی اهداف خاص تولید می‌شوند. این قالب‌ها در پروژه‌های بزرگ مانند بتن ریزی شهری و بتن ریزی پل‌های بزرگ زیرگذر و روگذر قابل استفاده هستند و می‌توان الگوهای متفاوت روی بدنه آنها پیاده سازی کرد. پخش عمده قالب فلزی بتن در مدل‌های سفارشی محدود هستند و بیشتر تابع شرایط مشتری هستند.

پخش عمده قالبهای مدولار

قالب‌های فلزی معمولی یا همان قالب‌هایی که برای بخش‌های مختلف یک پروژه بتن ریزی قابل استفاده هستند تحت عنوان قالب بندی مدولار شناخته می‌شوند و کاربرد آنها بیشتر است. این قالب‌ها طراحی تکراری دارند و معمولاً شرکت‌های کوچک‌تر می‌توانند سفارش فروش عمده آن‌ها را داشته باشند و به عنوان قالب اجاره‌ای یا قالب تکی در بازار عرضه کنند. با توجه به اینکه قالب‌های مدولار در پروژه‌های بزرگ و کوچک قابل استفاده هستند معمولاً حجم سفارش آنها بیشتر بوده و شرکت‌ها تمایل بیشتری به تولید آنها دارند.

وزن قالب فلزی

پخش عمده قالب‌های چوبی

فعالیت شرکت‌های تولید کننده قالب بتن ریزی صرفاً به پخش عمده قالب فلزی بتن محدود نمی‌شود و بخشی از کار آنها شامل قالب‌های چوبی می‌شوند. قالب‌های چوبی گزینه‌هایی ارزان قیمت بوده و استفاده از آنها در شرایط مختلف و به طور ویژه در ارتفاع بسیار آسان‌تر است. با وجود اینکه قالب‌های چوبی ارزان هستند، اما کاربرد آنها برای پیمانکاران پروژه‌های بزرگ بسیار کمتر است و قالب‌های فلزی از لحاظ اقتصادی و شرایط هزینه پروژه مقرون به صرفه‌تر است.

قالب فلزی بتن

تجهیزات قالب بتن

 

 

مزایای خرید قالب با کیفیت نو

پخش عمده قالب دست دوم فلزی

امروزه به جهت وجود قیمت بالای قالب های فلزی نو بسیاری از افراد به دنبال خرید قالب های فلزی دست دوم می باشند تا هزینه های خرید قالب را تا حد قابل توجهی کاهش بدهند. قالب های فلزی به دلیل دارا بودن کیفیت های لازم و استفاده از ورق با ضخامت در ساختار آنها و به کارگیری انواع مواد مرغوب دارای طول عمر بسیار زیادی می باشند که میتوان از آنها استفاده های بسیار زیادی کرد. اما خرید آنها به دلیل وجود حساسیت کار ملزم به رعایت چند نکته مهم می باشد که باید هنگام خرید به آن توجه کرد ای نکته ها عبارتند از بررسی کیفیت قالب، وجود سطوح صاف و یکدست، وجود شکل ظاهری اولیه، وجود نداشتن شکاف و درز خاصی و..  که  اصولا خرید قالب دست دوم نیازمند توجه به این نکته ها دارد.

جک سقفی

قالب بتن

قیمت انواع قالب های فلزی

همانطور که اشاره کردیم قالب های فلزی در دو نوع پرسی و تسمه ای لبه ۵ و لبه ۶ تولید می شوند که در ساختار آنها از ورق درجه یک فولاد مبارکه استفاده شده است. بنابراین قیمت این قالب ها به پارامتر های مختلفی بستگی دارد. که عبارتند از نوع ساختار قالب ها که در قالب های لبه خم به دلیل وجود ساختار سخت تر قیمت آن تا حد بسیار کمی افزایش می یابد. همچنین دلایلی مانند وزن قالب،  ابعاد و اندازه، ضخامت تسمه های آن و ضخامت ورق هاس رویه آن می تواند در تعیین قیمت نهایی بسیار تاثیر گذار باشد. برای اطلاع بیشتر و آگاهی از قیمت انواع قالب ها و اتصالات با ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *